Preductions and trends 2022
Få topptrenderna från 2022 inom produktinformationshantering (PIM), digital marknadsföring, e-handel och innehållshantering.
På många sätt känns 2021 som en fortsättning på 2020. I dessa konstiga tider, där pandemin stör hela ekonomin och tvingade flera industrier att tänka kreativt för att överleva dessa utmanande tider. När man ser in i 2022 verkar den snabba accelerationen av e-handelsmarknaden och den digitala transformationen inte avta. Faktum är att företag måste hålla jämna steg med de största trenderna på marknaden.
Digitala upplevelser och evenemang, rösthjälp, shoppingresor, flera försäljningskanaler, omnichannel-strategier och listan över trender verkar oändligt lång. Det vanliga hotet är dock konsumentvanor. Det är viktigt för alla företag, oavsett storlek eller bransch, att vara bekant med din målgrupps vanor. Du måste vara uppmärksam och du måste agera på deras vanor för att möta deras krav.
På DynamicWeb upplever vi en ökad efterfrågan på en lösning som gör det möjligt för företag att leverera bästa möjliga shoppingupplevelse – en smidig resa som kombinerar online- och offlineupplevelsen. Därför har vi undersökt de främsta trenderna inom våra expertområden: Product Information Management, Digital Marketing, E-handel och Content Management.
Efter att du har läst detta white paper bör du ha en tydlig bild av hur framtiden ser ut för din webbutik.