Drive more sales through eCommerce email marketing
Öka dina intäkter med mer än 20 % genom att använda integrerad e-handelsmarknadsföring.
E-post kan vara en av de äldsta digitala marknadsföringskanalerna som fortfarande används, som växer fram ur det tidiga internet. Det har bestått på grund av sin förmåga att anpassa sig till nya digitala omständigheter, och för att det fortsätter att bevisa sitt värde i konverteringar och på den nedersta raden.
De senaste DMA-siffrorna för avkastning på investeringar (ROI) visar en ökning från 35,71 € förra året till 54,43 € i år, vilket indikerar att inte bara e-postmarknadsföring fortfarande lever, den har återuppstått.
Vårt mål med detta white paper är att visa hur du kan generera mer försäljning genom att ha en ordentlig integrerad e-handels-inställning för e-postmarknadsföring som gör att du kan driva datadriven e-handelsmarknadsföring. Följande fyra operativa tekniker kommer att introduceras i detta white paper:
- Anpassa innehåll för att öka försäljningen
- Använd kuponger för förbättrat kundbehållande
- Aktivera övergivna kundvagnar för att förbättra försäljningen
- Behåll och driv lojalitet genom en kundklubb