Free white paper

Exploring the experiential

7 tips för att skapa den bästa möjliga onlinekundupplevelsen.

Kundupplevelsen definierar konkurrensfördelen ännu mer än vad priset gör idag. I takt med att antalet onlineleverantörer och återförsäljares alternativ växer - alla tillgängliga med en knapptryckning - har kundernas förväntningar skjutit i höjden. Få de 7 viktigaste tips du behöver för att skapa webbupplevelser som förvånar dina kunder och överträffar deras krav.

I detta white paper lär du dig hur du skapar engagerande och relevanta onlineupplevelser som konverterar och behåller kunder. Vi går djupt in i en värld av kundupplevelser för både B2B och B2C e-handel och beskriver vad kunder förväntar sig när de gör köp, recenserar produkter och får support – både före och efter försäljningen.

Den här användbara guiden förklarar flera beprövade strategier för din e-handel för att förbättra relationerna med dina kunder och växa ditt företag.

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing