The CFO as a change agent for digital transformation

Featuring Forrester & BHG

Högpresterande organisationer har påskyndat sin digitala omvandling och utnyttjat e-handelslösningar för att anpassa sig till förändrade marknadsrealiteter. Men det är sällan som CFO:n är den primära förändringsagenten som initierar och driver denna förändring. På BHG gjorde CFO Jheeva Subramanian just detta.  
 
Lär dig av Forresters seniora analytiker Joe Cicman och Amanda LeClair om hur Product Experience, Product Information Management och e-handel går hand i hand. 

Och från BHG:s CFO, Jheeva Subramanian, om hur de omvandlade organisationen till att bli ett varuhus som är datadrivet och har tagit unified commerce till nästa nivå. Hur de introducerade en ny e-handelsbutik, inklusive integration med Microsoft Dynamics D365 Business Central och LS retail, och skapade ett ledande exempel inom detaljhandeln.
 
Titta på detta webinar för att lära dig: 

  • Insikter från Forrester om hur de uppfattar den nuvarande och framtida marknaden
  • Hur e-handel och produktinformation stärker varandra för ökad handelsprestanda
  • Hur BHG närmade sig sitt största e-handelsprojekt hittills
  • Hur rik produktdata driver bättre produktupplevelse, vilket resulterar i en utmärkt varumärkesupplevelse för BHG
  • Hur självbetjäning hjälper till att driva affärsresultat och öka antalet nöjda kunder